Lördag

Tjohej, ligger i soffan och ser på lite teve medan lilla gumman sover så sött. 💕
Känns som man haft fullt upp idag så dagen har gått väldigt fort men så fort de blev kväll har tiden gått väldigt sakta.

Många är ute på galej och har spökat ut sig & Marcus är en av dom.! Vet dock inte hur hans utstyrsel såg ut då jag inte hann se innan han drog men den blev säkert bra.
Är faktiskt ganska roligt att se alla bilder på de som glätt ut sig och visa är ju mer äckliga än andra så får se om man lyckas somna ikväll. Helt oroligt vad smink kan göra & vad påhittiga många är.

Det ända jag har försökt att spöka ut är dessa som blev kvällens efterrätt. ☺️


Blev faktiskt ganska nöjd med både utseendet och smak för goda var det faktiskt. 👍 
De blev då godkända av de andra också så måste ju ha lyckats.

Jag och gumman har annars spenderat delar av denna kväll hos mamma men tillslut blev hon för trött så vi traskade den "långa" vägen hem i snöstormen. 😜
Som det ser ut nu har jag skottning att se framemot imorgon. 

Nu ska jag ta och snabbt kvällskissa vovvarna sen blir det att glo på de avsnitt jag missat av bb så länge jag orkar hålla mig vaken. 

Ha en fortsatt fin allhelgona. 🎃👻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0