Lördag

Hej & hå vilken dag. 
Har typ spenderat hela dagen med mamma och Tor då hon fick äran att vara barnvakt åt honom idag.
Vi har hunnit busa, tagit en promenad fram & åter till Konsum och sen bara myst på.
Marcus är i Brännberg och skruvar i Rubens bil & där har han varit hela dagen vet inte när han dyker upp men förmodligen sent.!
Dessa jävla bilar som ska bytas motor på & en annan massa skit....

Vi kom hem för en stund sen så passade på att skotta klart gården då gumman ändå var påkläd, hon satt då snällt i vagnen och tittade på. 😊
Snörde ihop lite pizzor idag till middag hos mami och de blev otroligt goda.
Ibland känner man sig sådär extra duktig på att göra mat. 👍


Jävligt snygga vart de också.!
Gjorde 4 olika sorter så nu har båda vi och mamma mat för ett tag framöver känns de som. 😜

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på bb medan gumman kanske hade tänkt sova men jag tror hon är väldigt trött då hon inte sovit många timmar under dagen. 
Även skönt att hon äntligen blivit mindre snorig så slipper ta fram nässugen hela tiden. 

Nae nu ska jag ta och hämta lite godis och fortsätta njuta av lite Loka.
Ibland är det så otroligt gått att jag inte kan få nog av de. 

Ha en fortsatt fin lördagkväll. ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0