Lördag

Vore skönt om det kunde sluta vara fullmåne så jag kan sova om nätterna.!!!
Har vaknat till och från, drömt jävligt konstiga drömmar.
Gumman har då sovit bra inatt som tur är då hon åkt på en liten förkylning.
Men humöret hållet hon uppe ändå vilket är skönt.
Känns som jag också håller på att åka på denna eländiga förkylning som det flesta verkar ha. 

Igår blev det lunch med mamma på tant Sveas sen tog vi oss äntligen ut på en liten promenad blev ingen i torsdags då gumman inte alls var så kry så vi stannade inne vilket gjorde att jag städade övervåningen. 😊
Prövade att ha ute vagnen igår då vi kom tillbaka från prommisen och hon sov faktiskt i en timme ungefär. 
Sen mot kvällen dök våra vänner upp en stund. 

Jag hade faktiskt tänkt dra mig ut på en promenad snart. Är ju inte så kallt plus att jag inte motionerat tillräckligt denna vecka känner jag så ut med gumman & vovvarna medan Marcus ligger hemma i sängen och latar sig 😜
Men det måste han ju få vara någon gång.!

Sen får man väl se vad resten av denna lördag har att erbjuda, skönt att vi även kommer att ha gubben hemma ikväll också. ☺️

Nae nu ska jag klä ungen så vi tar oss ut någon gång. 

Ha en fin lördag.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0