Lappland ❤️

Visst kan snön vara jobbig & jävligt ibland men snön är ändå något jag aldrig skulle klara mig utan, vintern är ju faktiskt väldigt underbar, trotts kylan, halkan och alla denna snö som kommer på en gång & samma gång.
Vintern har sin charm och jag älskar det.


Dessa dagar njuter man lite extra av att vara ute & promenara. 
Aldrig skulle jag klara av att flyta härifrån.

Tog mig faktiskt och handlade idag så nu slipper jag åka iväg ikväll och ha en suckandes pojkvän utmed mig så skönt att behöva tänka på de.
Gumman sov till Konsum men som vanligt slår hon upp ögonen så fort vi kommit in i affären och är vaken hela vägen hem också.
Men la ner hon då vi kom hem och hon somnade och har sovit ett bra tag så nu ska jag snöra på henne lite kläder så vi kan he oss ut med vovvarna.
Sen ska jag fixa ihop en middag.
Kvällen lär väl spenderas i soffan plus måste skotta till sotaren som tydligen ska komma imorgon..,
Jävla skit, vet inte ens om vi har en Stege??
Ajjq de får Marcus fixa. ☺️

Nae nu måst vi klä oss så vovvarna får ut och göra sina behov.

Ha en fin tisdagas kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0