Hej & hå

Skriver ett litet inlägg medan jag väntar på att mitt kaffe ska bli klart så jag vaknar till lite. 😊

Snön kom ju då verkligen igår svårt att riktigt förstå hur mycket de kommit tills man inser att jag byggt en stor snöhög ute på gården bara av att ha skottat 2 gånger så snö har vi då fått. ❄️
Väldigt mysigt fast jävligt tung snö som inte alls var lätt skottad. 
Sjävklart kom ju plogen kl 9 igår kväll och jag hade just duschat som vanligt så var bara att klä sig och he sig ut på ett pass till sen blev det ju inte liten plogkant heller men fick bort den också så nu har jag bara lite skottning av de som snöat inatt. 😜
Jag har ju tagit på mig skottningen av gården men Marcus har ju en traktor han kan låna så han får nog skotta någon gång med den. 

Är så mysigt med allt julpynt.!!! ☺️

Får se om man tar sig ut och handla idag med barnvagnen, är de oplogat på gångstigen kommer de vara omöjligt att ta sig fram så får se om vi får skjuta upp handlingen till ikväll då Marcus slutat jobba. 

Annars får vi va inne idag och fortsätta med tvätten plus lite städning men nu ska jag ta och dricka mitt kaffe & äta lite frukost.
Tösen sitter utmed & har fullt upp med att greppa efter lite leksaker. 😊

Hade fint.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0