Här går det undan.!

Onsdag idag va? 
Hänger som vanligt inte riktigt med dessa veckor längre. 😊

Idag har jag varit och tagit cellprov vilket jag tycker är väldigt bra att man blir kallad till dock så måste man vänta på svaret i 10.veckor vilket jag kan tycka är lite länge om det nu skulle visa något.!
Gick då iaf fint och väldigt fort så inget att gruva sig för. 😊
Medan jag var där fick gumman vara med mamma, är verkligen så guldvärt att hon alltid ställer upp att passa henne då man ska iväg någerst. 
Än så länge är det ju bara korta stunder men det betyder ju mycket för de. 💕

Jag har verkligen blivit bortskämd med sömn denna vecka då jag och gumman vaknat drygt vid 12 tiden nästan varje dag, inte idag men resten av veckan & i lördags blev det sovmorgon till halv 1 fast då somnade tösen inte förrän kl 2. 
Så hon tog igen sig dagen efter vilket var väldigt härligt då jag var jävligt trött. 

Jag väntar bara på att det ska vända snart och det blir uppstigning kl 7 eller tidigare istället. Jag är väldigt bortskämd med sömn just nu. 

Annars har vi inte gjort allt för mycket denna vecka, tvättat och allt annat tråkiga sysslor man måste göra.
Har även börjar sparka med hundarna och de är så otroligt bra före så man glider fram med sparken. 
Mitt paket med reflexerna har också kommit så nu lär vi då verkligen synas på våra kvällsturer. 👍


Akilles verkar så nöjd med sitt halsband.! 

Idag kom även våran pellets som tur var då vi fick slut igår och vill gärna ha varmt i huset när det är så pass kallt ute. Så jag tog på mig att bära in den pallen själv så jag fick mig ett litet träningspass på de. 💪

Nu ska jag ta och göra nå mat. 

Hade fint.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0