Go kväll

Snart är denna dag förbi och kan ju inte säga att det känns som att de varit lördag precis då gubben somnat för länge sen då han steg upp kl 4 imorse. 
Han har tagit på sig att köra testbil i helgen så vi har inte träffats så mycket idag då jag spenderade kvällen hos mamma.
Känns som typ en vanlig vecko dag istället.
Men imorgon kanske vi hinner ha lite söndagsmys då han slutat.☺️

Mitt lilla hjärta somnade så fort jag la ner henne så jag och vovvarna sitter i soffan framför teven men jag ska nog gå och lägga mig snart också då jag blev väldigt trött helt plösligt. 

Har iaf spenderat denna dag med att kasta en massa skrot som bara legat i garaget på hög, en hög som bara blivit större & större så passade på när jag ändå hade bilen hemma.
Att få Marcus att följa med & kasta saker är typ omöjligt då han hatar det sen så glömmer man bort det de gånger man ska ut.
Men nu är det gjort iaf.
Sen har vi varit förbi syrran och hälsat på en stund och Tor är faktiskt väldigt go med Elisabeth, han sitter utmed och stryker henne på huvudet, dessa underbara Goa barn vad vore denna värld utan dom. 😊

Från det ena till det andra så valde vi att ha ett S istället för Z i gummans namn så nu heter hon Henny ( efter min farmor )  Elisabeth Touma då Marcus valde att byta efter namn från Lundberg till Touma.
Blev tjorvigt de där.😜

Idag har jag ju även sett att de flesta börjar julpynta, jag har faktiskt tagit upp julpyntet men jag hade tänkt vänta till nästa vecka med att börja pynta överallt men jag tror jag börjar imorgon istället kan ju inte vara sämre än alla andra då det ser så mysigt ut överallt. 🎄
Då har jag något roligt att roa mig med då tösen har sin eftermiddags tupplur.

Nae nu väntar sängen för mig också.

Godnatt på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0