Fredag

Har en tös utmed mig som ligger och tok sprattlar så sova är nog inget hon vill göra verkar det som fast jag tycker annat. 😜
Får nog lägga henne i sin säng så kanske hon somnar, har hon i liggdelen just nu så jag har henne nära mig.

Idag har vi varit ut en sväng på samhället & lunchat med mamma vilket känns som vi alltid gör men samtidigt är det skönt att slippa tänka på vad man ska koka ihop till lunch.
Efter det drog jag iväg med djuren på 1 timmes promenad.
Medan vi var ute så snöade det lite men nu vräker de ju ner så till veckan kanske jag får he upp julpyntet nu när det är vitt ute igen. 😊
Får nog även ladda upp för att skotta gården imorgon också. 

Marcus är och skruvar så jag och min skatt har haft fredagsmys för oss själva men Marcus borde väl inte vara allt för långt borta så vi kanske hinner se de nya avsnittet av Gotham som vi börjat följa.
En jävligt bra serie om man gillar Batman. 👍

Nae nu ska jag se om jag får gumman att sova för nu börjar hon bli övertrött.

Ha en fin kväll.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0