Färdig handlat.🎁

Då var en dag i stan avklarat och har fått ihop alla julklappar för iår ( tror jag ). 
Bara en julklapp till Marcus som jag ska fixa men de är inte någon brådis på det.
Känns då skönt att man lyckats handla till alla barnen nu när det börjar bli en hel del i våra familjer. ☺️

Tösen har varit hur snäll som hellst, suttit snällt i vagnen och sett på allt folk & massa annat så nu sover hon vilket jag kan förstå då det måste varit en hel del nytt för hon att ta in.
Jag har varit duktigt och inte shoppat ett endaste klädplagg till mig själv sjävklart har jag köpt lite till Elisabeth men på henne kan man ju slösa hur mycket pengar som hellst. 😉
Hon fick även en väldigt, väldigt söt julklänning av mormorn som hon sjävklart ska få ha på julafton. 

Jag kan då verkligen inte klaga på denna fredag förutom att jag är väldigt trött men jag är ju inte van att stiga upp kl 7 om dagarna sen så fick jag äran att köra dit & hem så bara av de blir man ju typ "mör" i kroppen. 

När vi kom hem for jag ut på en liten sparktur då det går hur lätt som hellst att sparka just nu, hunnit ut ett antal gånger så hundarna får springa av sig plus att det är så otroligt kul att sparka på något konstig vis. 😜
Marcus är och skruvar men blir väl inte allt för sen så då han kommer hem blir det fredagsmys till Gotham sen får man ju se om man orkar hålla sig vaken mycket längre än så.

Nu ska jag ta en dusch. 

Imorgon väntas loppis sen har vi även turen att bli bjuden på julmiddag hos syrran och Ante så de ser man ju framemot. 😄

Ha en fin fredag . 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0