Äntligen måndag

Då var helgen förbi, otroligt skönt faktiskt så denna dag är mer än välkommen. 😊
Ute snöar det för fullt vilket gör att jag har lite skottning att ladda för senare. 
Men avvaktar nog tills plogen varit här, om den nu kommer idag vill säga.!!

Idag ska jag roa mig med att fortsätta julpynta och förhoppngsvis inte kasta nya strykjärnet i golvet. 
Ska även försöka få bort lite tvätt men de ska jag göra då gumman somnat.
Var typ omöjligt att göra något igår då hon inte ville sova, vad än man gjorde blev hon inte nöjd (då hon var övertrött) men hon somnade tillslut fast bara en kort stund.!!
Det är verkligen den lilla tösen som bestämmer just nu vad jag ska hinna med & inte. 😜

1 månad kvar till julafton är det idag  också och snart är vi inne på den mysigare månaden på hela året December... Mysigare lär det ju bli då vi nu har ett underbart barn som lär längta tills tomten kommer varje år då hon blivit lite äldre. 😄

Måst försöka komma igång med lite julbakande också men de får jag nog styra upp nästa vecka. 😊

Nae nu ska jag klä gumman som har pyjamasen på än sen ut med hundarna.

Ha en bra måndag.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0