Yeeey fredag!!

  
Fredagsmyset har dragit igång så jag sitter och gottar mig i dessa läckerheter. Akilles försöker också lägga in sin charm för att få smaka men han ligger på minus då han tuggat sönder en av mina fina stövlar igår!!!!
Så ett sko par mindre blev det, hurra för Marcus typ tårar för mig. 
Hade ju varit trevligt om gubben också hade varit hemma men då hade han bara flängt runt så känns skönt med en lugn & härlig fredag med djuren.
Han är ju ändå snart hemma igen så jag klara mig. :)

Känns riktigt skönt med helg har som bara gått runt & gäspat hela dagen vet inte om man skulle ha prövat äta järntabletter morgon och kväll inte bara kväll som jag gör nu eller pröva ta på dagen istället. Är bara så rädd att börja må illa som man tydligen kunde göra.
Har bara varit så ovanligt trött denna vecka men som tur är går det fortfarande bra att jobba. :)

Lär ju då förmodligen bli en tidig kväll idag men det gör inget för imorgon är det loppis på ishallen & jag är verkligen övertaggad att fynda en massa.
Helst en massa bebis grejor vore ju fint men får väl se vad som finns. :)
Har hatat loppis och sånt tidigare men nu vill jag typ på varenda loppis som ska vara. 

Hålla tummarna på att man kommer hitta något iaf. 
Är ju bra att Marcus är borta och jobba sånhär gånger för då behöver han inte veta om man råkar handla lite för mycket. :P

Nu ska jag kolla om man hittar sig någon film att glo på innan man somnar.

Hade



Kommentarer
Postat av: Matilda

MEEEN FAAN THEA! Jag vill också ha jordgubbar! :(

2014-05-16 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0