Torsdag

Det är så underbart att komma hem & snöra av sig klädena man haft under dagen för att snöra på sig mjukisbyxor, fast man typ går runt i mammakläder & leggings är ändå mjukisar det bästa. :)

Idag var första föräldrarutbildningen och ja den var väl intressant till en vis del men mycket har man ju läst själv men lite mer lärdom fick man sig ju.
Nästa gång ska ju även Marcus följa men han lär ju kanske inte tycka det är allt för intressant. :P
Men är nog nyttigt för pappan att också följa med & lyssna om det nu har möjlighet vilket han faktiskt har då så han slipper verkligen inte undan. 

Annars håller jag på att kolla runt efter möbler som en galning känns som det kommer att eka tomt i vartenda rum, plus att vi har ju några rum att fylla upp i huset.
Men man kanske ska flytta in innan man börjar tok handla en massa för att se vad som verkligen behövs. 
Roligt är det ju att kika runt efter möbler dock.!
Måste till granudden någon dag för där fanns det tydligen lite möbler så man kanske hittar sig nå fint.
Sen vill jag bara flytta in så man kan börja packa upp alla bebis grejer för just nu har jag ingen aning vad man har & inte. 
Snart så är denna hus väntan förhoppningsvis över. 

Nu ska jag iväg till mamma & grilla. :)

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0