Tisdag

En arbetsdag kvar och sen tar jag långhelg slutar även runt halv 2 imorgon så kan inte klaga. :)
Under torsdag & fredag hade vi tänkt sätta igång och rensa förrådet ute på allt skrot. Tror Marcus får ihop till en bil med alla delar som ligger där inne.
Som tur är är garaget tomt på klubben nu så dit ska alla bildelar. :)
Känns som förrådet ute är de värsta med att flytta för de är kaos så lika bra att börja där. 

Gick bra hos barnmorskan idag alltid lite bökigt att få lyssna på bebis hjärtljud då den inte riktigt vill samarbeta, hon/han kommer nog bli som sin far riktigt tjurig. 
Imorgon är det ju även sista föräldrarutbildningen så får se om man blir något klokare på vad man vill ha för sorts bedövning under förlossningen. :P
Känns som det är en riktigt djungel med allt som finns.! 

Har annars idag hunnit vara ute en sväng på tjejkvällen köpte bara en tunika som kanske var lite för stor men de är perfekt så man kanske kan ha den under hela graviditeten. 
Annars fanns det inte riktigt så mycket.
Måst försöka ut imorgon och shoppa nå fint till mamma och även in på blomaffären och köpa mig nå vettiga blommor håller på att bli galen på de jag har just nu.!!!! 
Sen ska jag även boka en klipptid så man får sig någon ny frisyr någon gång. 

Nae nu ska jag nog börja göra mig redo för sängen. :) 

Hade fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0