Suck & pust

Kommer nog gå in i väggen ett antal gånger innan saker & ting är färdigt, känns som att det är så mycket som snurrar runt just nu. 
Förmodligen är det nog bara jag som tycker det & stressar upp mig som vanligt för ingenting.
Först & främst är det denna flytt jag bara vill bli klar med och att den då blir av, har varit så mycket velandes fram & tillbaka så än kan man ju inte hoppa av lycka känns det som, inte förrän lägenhet är tom och man har hus nyckeln i sina händer. 
Sen blir jag såååå jävulst irriterad på människor som inte kan förstå att andra kan ändra på sig utan tror att var & en är samma människa som när de var ung.
För tydligen så kommer en av våra nya "grannar" flytta för att vi ska flytta dit.
Men det skiter jag fullständigt i det är just det där att man inte kan släppa att en person kan förändras med tiden och denna gången till något så mycket bättre.! 
Visst finns det människor som aldrig ändrar på sig och bara blir till det sämre.
Men att gå runt och ha agg mot någon från långt tillbaka är så sjukt omoget särskilt hos en vuxen människa.!

Varit för mycket överhuvudtaget i helgen som kan göra en galen särskilt nu när man är gravid.
Sen så sjävklart har man ju kört på en skruv så har pyspunka på ena framdäcket, ska ju då alltid hända då gubben är borta men han kommer ju då hem imorgon så får klara mig utan bilen tills dess. 
Tur det går att fixa lätt då jag är i behov av bilen. :)

Annars har dagen gått så otroligt fort har hunnit vara i kyrkan för att höra mormors tacksägelse eller vad det heter. 
Efter de blev det tacos hos mamma sen blev det en tur ut till flyget för att vinka av Anton & Bellan. 
Nu har jag bara en tvätt som ska hängas & en promenad med hundarna sen hade jag tänkt göra mig nå kaffe & trycka i mig lite jordgubbar.

Lugna mina nerver lite.


Önskar att man vore lika avslappnad som hundarna då det ligger ute på bron i det härliga vädret. :)

Ikväll blir det soffläge och äta en massa godsaker för det är jag värd. :)

Hoppas eran dag varit fin! 😘




Kommentarer
Postat av: Inger

Men va kul med hus! Vart ska ni flytta? :)

Svar: Vi ska flytta till stavgatan.! :)
Thea

2014-05-18 @ 18:52:34
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0