Söndag

Håller på att städa lite men det är ju inte precis roligt så tog mig en liten paus.!
Tvätten gjorde jag bort igår så den behöver jag då inte tänka på idag.

Hade tänkt försöka sova länge idag så denna dagen skulle gå fort men hundarna ville inte riktigt ha någon sovmorgon så halv 10 gav jag upp. 
Vill att det ska bli kväll för idag kommer ju hjärtat hem på ledigvecka. :D 

Helgen har väl annars varit helt okej.
Igår var jag och mamma på isahallen för att kolla på jaktmässan men fanns då inget för mig så blev en snabb titt bara. 
Lyckades dock hitta en parfym på underverket, har varit ute efter en ny parfym väldigt länge men när jag väl hittat någon som jag gillat har den ju kostat multum så då blir man snål istället. 


Denna fick följa med mig hem, inte allt för dyr, häftig flaska och doftar gott plus inte för starkt heller.
Ibland behöver man nog kanske inte åka till en stad för att hitta något. :)

På eftermiddagen igår blev det grillat hos mamma, tror nog jag inte kommer bli less det alls innan sommaren är slut för det är ju sååå otroligt gott vi har ätit de hela helgen. :P 
Fast idag blir det att göra palt igen & bjuda syrran & Ante. :)

Känns som denna dagen kommer vara riktigt seg så bäst att försöka roa sig med något så tiden går fortare.! 
Typ som att städa klart. 

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0