Onsdag

Får passa på att skriva ett litet inlägg då Marcus står & slavar i köket. :)

Blev en lång dag på jobbet idag så kom hem för en stund sen & tröttare än någonsin är jag också men ska försöka låta bli att somna i soffan. :)

Idag går vi in i sista delen av graviditeten vilket känns helt underbart samtidig har man ju lite panik blandande känslor för nu är det bara några veckor bort.!


Va ju till barnmorskan igår, magen hade växt 3cm och denna gången hade jag även gått upp 2kg så nu lär det väl barka iväg, inser mer & mer att jag kommer vara jävligt stor i sommar.
Satsar på en lite annorlunda sommarform helt enkelt. :P
Kurvan följde jag väldigt fint också så ska bli spännande att se hur mycket man växt till nästa gång. 
Föräldrarutbildningen startar även nästa vecka & sjävklart är Marcus på jobbarvecka 2 av gångerna. 
Så typiskt då jag vill att han också ska vara med men det är bara gilla läget.!

Han ska även börja jobba annat skift, jobba 6 dagar & ledig 8 så får ha han hemma längre. :)
Vilket kommer vara väldigt skönt nu i sommar synd bara att man inte kan flänga så mycket då man aldrig vet när bebis har gräddats färdigt. 

Nae nu ska jag försöka göra något så jag inte somnar. :)

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0