Onsdag

Gaaahh så varmt det varit idag men faktiskt riktigt härligt också så vi har varit ute en hel del på jobbet idag.
Skönt att slippa sitta inne heldagarna då vädret är underbart.

Hoppas på lika bra väder imorgon också då jag har en kort dag. ;)
Väntar på att Marcus ska duscha klart så vi får ut och äta något synd att inte kåtan har öppnat hade varit super mysigt att äta där idag.
Men det ska man nog hinna med i sommar också.

Gårdagen spenderades mest på jobbet då jag hade städning sen när jag kom hem blev det middag sen fastnade jag i en ny serie på netflix så hann se två avsnitt sen var ju klockan helt plösligt väldigt mycket så det var bara att he sig isäng.
Kvällarna går ju så fort då man slutar jobba vid 6 tiden och Marcus var då ute & körde moppe hela kvällen.

Vi gick in i V. 31 idag också så ska försöka ta någon bild på magen, har varit riktigt dålig på det är ju som roligt att se sen. :)
Men he gäll inte. 

Nu ska vi fara så hade fint.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0