Måndag

Snart är måndagen förbi och det är även min sista veckan på Stortorget, känns väldigt trist men på ett sätt känns det även skönt att vikariera någon dag per vecka istället.!
Varva ner lite helt enkelt.

Hjärtat har även kommit hem men han sover eftersom han jobbat nattskift så han lär ju stiga upp då jag går och lägger mig eller inatt.
Är så tråkigt då han jobbat natt för det tar ju ett tag för han att vända tillbaka på dygnet så han är inte allt för social de första dagarna. :P
Men det är då underbart att ha han hemma igen.

Vilken värme det varit idag hade gärna fått blåsa lite mer än vad det gjort för promenaden hem från jobbet blev riktigt varm.
Men man ska ju inte klaga för varmare lär det ju bli & särskilt för mig med en växande kula.
Ser så lockande ut att hoppa in i någon sjö för att svalka sig lite men man vet ju att vattnet är gode kallt.!
Men man kanske hinner med några bad i sommar får simma runt & leka flodhäst. 😂

Nu ska jag ta mig en sval dusch och sen glo på lite teve innan sängen kallar. :)

Hade fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0