Lördag

Ja vad ska man säga sömnen inatt var verkligen inte på topp jag som lyckades somna vid 10 igår och hann väl sova en timme innan jag var typ klarvaken.!
Är så jävulst tragiskt att man inte får känna sig trygg här längre vi bor ju faktiskt väldigt bra till plus att ha många av sina vänner här också är ju som mysigt på nå sätt.
Men tyvärr känns det inte lika roligt att bo här längre och hade mer än gärna flyttat till huset idag, helst igår men snart så..
Mer än så tänker jag inte gå in på. 

Har då hunnit vara på loppisen som var på ishallen, tyckte det var så lite men lyckades ändå hitta lite bebiskläder & även sängkläder till spjällsängen hade det funnits mer hade jag nog shoppat som en galning då det är sååå kul att köpa bebis grejor.
Men det kommer mera loppisar så hinner nog köpa hem lite mer saker innan bebis kommer. :)
Efter loppisen for jag och mamma ut & lunchade sen vidare på varehuset där jag lyckades hitta nå nya jeansleggings, kan ju vara det bästa speciellt nu när magen är som en badboll. 

Nu ska jag ut med hundarna på en liten promenad sen ska jag, Anton & Bellan vara barnvakt åt lilla Tor då syrran & mamma ska iväg på vinprovning. :)

Ha en fin lördag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0