Kors i taket

Lyckades få med mig Marcus på en promenad med hundarna ikväll till teckan eller direkten som det heter nu, vi hade tänkt köpa mjukglass men sjävklart hade de ju stängt så blev en glass på Statoil istället.
Det är inte ofta man lyckas dra med han och gå men idag gick det fint så ett kors i taket blev det. :P 

Nu är jag däremot väldigt trött fast jag redan hunnit att sova en timme i soffan men känns skönt att man redan ligger isängen trots de och lär nog somna ganska snart.
Måndagar är verkligen riktigt sega dagar känns som jag inte alls har haft orken på min sida idag. 
Men som det ser ut nu blir det en kort arbetsvecka så kanske får mig en efterlängtad långhelg.
Något jag verkligen behöver.!

Helgen har varit helt okej, grabbarna drog igång en fest på klubben i lördags så var där ett tag tills tröttheten tog över men hann då vara med en liten stund.
Blev ju då ett litet upphåll där mot kvällen så denna fina regnbåge dök upp.


Igår var det ju morsdag och även min mammas födelsedag så for dit och tryckte i mig en massa fika.
Ska försöka hitta något fint till henne i veckan då jag inte hunnit hitta något än. 
Vi har ju egentligen slutat med presenter men när det gäller ens älskade mamma så måste man ju ge hon något. :)
Även grattis till alla andra mammor, hoppas ni vart uppvaktade igår. :)
Sen mot kvällskvisten för vi iväg och badade med hundarna en bit utanför Arvidsjaur eller Akilles badade & Aragon sprang runt. :)
Härlig & lugn söndag med en massa godis sen hade man ingen söndags ångest heller för det verkar som gubben blir hemma denna vecka. :)

Imorgon väntas en ny arbetsdag och nytt besök hos bm. Får se hur mycket magen växt denna gången. :)
Får ju även vara lite varmare också för idag var det inte skönt att vara ute. 

Hade & Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0