I väntan

Marcus håller på att svetsa fast nå skit på chevan så medan jag väntar på att han ska bli klar kan man ju passa på att skriva ett litet inlägg. 

Blev då inget gjort igår i förrådet, öppnade dörren och stängde den lika fort. Fyfan vad skrot de var där inne men jag vet ju att vi snart ändå måste ta tag i den röran. :/ 
Suck säger jag då bara!

Vi tillbringade dagen med Frans & Matilda sjävklart goa Freddy också. 
Grabbarna skruvade dock i mopedena hela dagen så vi satt bara mest och glodde på vad de gjorde. 
Mot kvällen lyckades vi då se en liten film sen bar de hem för sängen.

Har sovit som en kratta inatt är helt jävla öm i magen efter bebis dansade inne i magen igår hon/han låg verkligen inte stil långa stunder. 
Sen har jag inte hittat någon skön ställning att sova i har bara vridit & vänt på mig plus att de sjävklart har varit riktigt varmt inatt. 
I råga på allt har jag typ mensvärks smärta i både rygg och mage så idag känns bara allt jobbigt. :/
Ibland måste man få gnälla lite också.

Senare idag blir det väl ut och titta på de som ska gå på balen sen får vi väl se vad som händer denna fredag.
Lite små tråkigt att det är mulet idag, solen piggar ju som upp en.

Nae nu ska jag se hur det går för min sega pojkvän. :P

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0