Hej, hopp.

Lördag idag va? 
Känns som söndag eller måndag men det är bara lördag. :)
Idag har jag inga sammandragningar alls men det höll i sig hela dagen & kvällen igår så väldigt skönt att det släppt. 
Förstår ju som lite nu hur sjukt ont det kommer göra när ungen väl ska ut. :P

Balen igår gick så otroligt snabbt de släpptes ju av vid laponia så fort så de var typ över efter 10min så hann typ inte se någon eftersom vi hamna i bilkö istället. :)
De kunde ju ha raggat runt en stund som vi gjorde när vi gick på balen.
Efter balen gled vi runt en stund och sen blev det lite grillat hos Matilda & Frans.
Blev dock väldigt sen middag eftersom Marcus alltid ska he sönder något på bilen så han måste skruva. :P

Idag tog vi en lång sovmorgon kändes verkligen skönt, vädret var ju inte det finaste heller men är ändå på bra humör.
Kan vara att jag tryckt i mig lite jordgubbar & grädde.
Har verkligen fått begär av jordgubbar så det är bara att passa på medan man får äta de. :)

Nu ska jag försöka få upp Marcus från sängen så vi kanske kan hitta på något innan jag far till mamma och har tjejkväll med hon & syster, var ju ett tag sen sist vi hade de. :)

Hade fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0