Gokväll!

Nu börjar det faktiskt röra på sig lite, äntligen har vi fått lite mer "vetenskap" så om allt går som det ska flyttar vi till ett hus i början på juli. :)
Kommer bli en liten stress flytt men hellre flyttar jag ut från lägenheten medan jag är gravid så allt är ungefär klart till bebis gräddats färdigt. 
Dessutom slipper jag alla tunga lyft.! :)

Igår kväll var vi ute på klubben & satt vid elden några timmar,. Att de kan vara så mysigt att bara sitta & glo in i en eld plus surra bort några timmar. :)
Men härligt var det då kunde ju gärna fått vara lite varmare dock.
Hundarna fick även följa med dit ut så när vi åkte därifrån hade jag 2 väldigt trötta pojkar. :)
Dumpade sen av killarna på krogen & for hem för att sova. 
Nöjd över mig själv som lyckades vara upp till 2. :)

Ikväll blir det också att sitta ute vid en eld dock utanför lägenheten bara så hoppas på en lika trevlig kväll som igår.
Marcus & gänget har även dragit iväg för att köpa nå mopeder så Marcus har återigen en ny leksak.! 
Det kommer nog aldrig ta slut detta. :)

Nae nu ska jag ut på en promenad med hundarna sen bege mig tillbaka till Matilda. :) 

Ha en fin lördags kväll. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0