Goddag!

Shit så härligt med en ledig dag idag, det känns som de är lördag fast det bara är torsdag. :)
Vädret gör det ju bara ännu bättre, vaknade av att man höll på att svettas ihjäl så nu är de flesta fönstrerna öppna igen. Skönt med lite värme efter några kalla dagar. 

Marcus var ju självklart vaken hela natten igår så någon rensning av förrådet lär det ju inte bli idag, ingen stor iaf så jag ska då försöka packa ihop alla vinterkläder så man får bort de och göra en liten rensning medan han fortfarande sover.
Han får sova en stund till så slipper jag ha en grinig pojkvän hela dagen. 

Har börjat dricka blutsaft istället för att ta järntabletterna och faktiskt tycker jag det funkar bättre, känner mig mycket piggare så ska fortsätta med det fast de smakar skit och inte är så billigt. 
Behöver energi till att orka flytta. :)

Annars idag har jag inte mycket inplanerat ska sätta igång med rensning & packning nu så de är gjort sen får man väl se vad hjärtat vill hitta på då han vaknar till liv. 
Kanske skulle ha gjort en putsning av fönstrerna nu när de kom & sopade våran fara för en stund sen. :) 

 
Kisse tycker att underlaget har blivit lite hårt, han tycker om att mysa på min mage dock bara korta stunder då bebis oftast börjar sparkas lite. ❤️

Hade fint.! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0