Fredag

Jävla groupon har lyckats köpa både tofflor och underkläder denna vecka livsfarligt när man väl börjat men det bästa är ju att pengarna dras direkt så man har ingen faktura man ska betala senare. Sen har man ju paket att vänta i brevlådan. :P

Annars har jag tagit helg blev ingen lång
dag idag då det var lite barn och sista barnet for hem före 3 så då fick även jag helg. :) 
Ska dock tillbaka till jobbet snart för att hämta en nyckel så jag tänkte ta en promenad dit med hundarna så vi får oss lite motion. 
Annars blir det middag hos mamma igen sen en latar kväll framför teven, förmodligen blir det en tidig kväll också då jag ofast inte orkar hålla mig vaken länge då jag jobbat. 

Nu ska jag koppla hundarna & bege mig!

Hade fint 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0