Fredag

Vilket oväder det var inatt, vaknade typ i panik och undra vad det var som small men insåg ganska fort att det åskade.
Kort efter det kom Aragon lite små ängslig och undra vad det riktig var.
Jag kunde ju sjävklart inte somna om då jag tycker åska är lite obehaglig så jag & Aragon satt i soffan och kollade på alla blixtrar ett tag tills de lugnat ner sig.
Marcus och Akilles sov som nå stockar så det missade ju allt. 
Som tur var somnade jag till slut så man människa idag.
Vädret idag har ju som varit tvärtom riktigt härligt men otroligt varmt men gått bra trots de, har druckit vatten som en galning har även fått lite färg asså då mer röd färg eftersom jag typ aldrig blir brun. :P
Är ju då någon sorts färg iallafall.

Sista dagen på Stortorget var det ju även idag lika tråkigt är det varenda gång man lämnar kollegor som är helt underbara & även alla fina barn.
Men jag kanske hinner jobba där någon mer dag innan jag slutar jobba helt.
Men det blir nya tag nästa vecka fast på Skogsbacken känns skönt att man får jobba maj ut också. 

Hade även sen stängning idag så efter jag slutade for jag till mamma för att hälsa på Leia som ska vara här i helgen medan föräldrarna är på bröllop. :)
Efter det for jag hem & drog till Arvidsjaursjön med hundarna så Akilles skulle få svalka sig lite då våran lägenhet är en bastu.
Tog mig inte ut dit jag tänkte för sjävklart hade det kommit en massa vatten på stigen där man går så vi for ut på klubben istället där det finns en liten pöl som Akilles gladeligen for & badade i.

Ska sitta uppe en liten stund till sen hade jag tänkt skalla kudden för imorgon blir det loppis på medan. :)
Får se om man hittar lite mera grejor där än vad det var på Ishallen förra helgen.

Tänkte även bjuda på en liten bild på min boll till mage. :)


Första kortet är från V.16 någon gång var ju innan jag hade gjort ultraljudet så lite osäker på veckan men liten kula hade man då jämfört med nu V.31
Så är ju magen lite större. ❤️
Helt sjukt så fort det går!!!

Nae tror jag ska flytta mig till sängen och he igång en film där blev ganska trött. 

Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så himla fin du och magen är! Tror nästan de är en liten pöjk som lurar därinne ;) ♡

Svar: Vad gullig du är. :)
Ja jag tror nästan de jag också men man kan ju inte riktigt vara säker på det heller. :P
Thea

2014-05-24 @ 00:03:59
Postat av: Annica

Mysmagen! Åh kan du int föda nu :-D vill ju mysa med bebisen ♡♡

Svar: Tack. :) Haha nae inte riktigt än va. 💕
Thea

2014-05-24 @ 07:52:21
URL: http://barnliv.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0