Fredag

Fredag idag och äntligen är det min tur att få skutta hem vid halv 2 för jag har öppningsskiftet idag. :)
Skönt att få helg lite tidigare. 
Var dock sjukt trött då jag klev upp imorse men det gäller inte. 

Bebis är då också vaken han/hon brukar ju inte vakna förrän vid 10 tiden då brukar det sparkas på hejvilt där inne 
Börjar faktiskt känna mig som en klump, att ta sig upp ur sängen, bilen & soffan blir alltmer jobbigt så jag och gubben funderar på att köpa ny högre säng så man kanske lyckas ta sig upp utan att förstöra ryggen för man måste typ ta sats för att kliva upp. 
Sen vore det faktiskt skönt med en ny säng då vi haft våran i några år och den är så låg. :)
Så får väl se om det blir ett säng köp nästa månad.! 
Bilköp kommer det nog också bli men om det är innan eller efter bebis kommer det får man ju se, tänkte att gubben skulle få ordna med det där då han vet mer än jag. 

Fick även mina skor igår, kanske inte de snyggaste men värt de för att avlasta ryggen lite när man jobbar. 
Blir ju lite spring fram & tillbaka. 


Dom var faktiskt riktigt härliga också så är riktigt nöjd med mitt köp.
Självklart hittade jag en fin väska också på detta groupon men har inte köpt någon än fast jag är riktigt sugen. :P
Är ju ute efter en ny så!!!

Hoppas ni får en fin fredag.! 💋
Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0