Doftar ljuvligt

Fick visst en lite extra energi nu i eftermiddag så jag har hunnit, tvätta, vikt tvätt, hängt tvätt, dammsugit och även skurat golven så nu luktar det ljuvligt här hemma. :)
Hunnit med en sväng på samhället för att handla och boka en klipptid också.
Sjävklart fanns det ingen tid före hennes semester så den 7 augusti fick jag en tid. :/ 
Men jag tänker heller inte gå hos någon annan så får väl snöra i någon sorts färg i sommar så jag slipper min snygga utväxt & även försöka få någon att toppa håret på mig åtminstone. :)
Antigen är ungen född eller så har jag något att fördriva tiden med om jag går över tiden. :)

Sjävklart mitt i allt stök & bök kom jag på att föräldrarutbildningen var idag men som tur var fick jag veta att det blivit flyttat till någon annan dag så missade som inget. :)


Nu när jag varit så duktig med att städa så köpte jag hem nå jordgubbar, sjukt goda var dom också så jordgubbar och glass får bli till efterrätt idag.!
Annars ska jag bara må & mysa med hjärtat ikväll om han nu inte har några andra planer. 

Välkommen långledigheten!

Ha en fin onsdag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0