1 Maj

Kändes faktiskt som man kunde ha jobbat idag istället för att sitta hemma och måsta ta tag i alla tråkiga saker som städning!
Men en sovmorgon klagar man ju då inte på att man fått.
Har då startar en tvätt som snart ska in i torktumlarn sen hade jag tänkt ta en promenad med hundarna.! 

Majbrasan igår var väl inte allt för märkvärdigt men ändå trevligt att göra något annat än att sitta hemma en sån dag. Tror vi var på klubben förra året & tände på allt skrot tror även att det inte gick så bra att få det till en brasa heller.

Lyckades se en film igår då jag kom hem sen orkade jag rent inte hålla mig vaken längre så jag gick & la mig vid 11.
Sen sovit som en stock nästan hela natten.
Börjar även sakna gubben nu när helgen börjar närma sig men snart är det ju söndag så bara hålla ut tills dess.

Annars idag blir det att fara en sväng till granudden för att hämta hem lite saker sen kanske bilen skulle fått sig en ordentlig tvätt om jag nu orkar de och att det inte är så fruktansvärt kallt nu när solen försvann. 
Senare idag blir det att grilla hos mamma sen är det bara ställe väckaren igen för jobb. :)

Nae nu måste jag släppa ut Akilles som lyckats stänga in sig i sovrummet, ibland funderar man ju vad han riktigt håller på med.!
Klantig är han då. :P

Hade fint idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0