Underbar dag!

Dagen har varit toppen då den spenderats med mamma och mormor. 
Började med att luncha på Lappis innan vi drog ut för en liten sväng på samhället, Där lyckades jag boka en klipptid hos Vickan så längtar tills man får klippa bort lite hår för det växer riktigt mycket just nu.
Så ska roa mig med att hitta lite inspiration på nätet ikväll. :)

Hade ju även en tid hos bm idag, blev glatt överraskad då jag fick höra bebis hjärtljud. Trodde inte jag skulle få göra de redan nu så det var riktigt mysigt. ❤️
Allt blir ju så spännande då det är första gången. 
Ska även få börja äta järntabletter vilket kanske kommer göra mig lite piggare för nu är jag ju lika trött som jag var i början av graviditeten. 
Annars så var allting bra vilket var riktigt härligt att höra nu dröjer det tills jag är i V. 25 för nästa besök. :)

Gjorde även första inköpet till bebis idag, en hokus pokus stol. :)
Roligt att man nu kan börja handla saker dock är det inte så mycket vi faktiskt behöver handla men ändå det är ju faktiskt roligare än jag trodde att köpa bebisgrejer. :)
Stolen är väl kanske inte det första man behöver men den får vara hos mamma tills vi ska ha den för där kommer den ju till användning. 

Håller annars på att somna känns verkligen att man varit igång hela dagen så blir nog en tidig kväll idag då jag även ska upp och jobba några timma imorgon. :)
Nu ska jag roa mig med att glo lite på teven tills jag inte orkar hålla mig vaken längre. 

Hoppas eran dag har varit fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0