Torsdag

Jag har ju totalt glömt bort att det redan är mars månad och snart är även påsken & våren här, gu så härligt. :)

Försökte sova lite längre idag men då hundarna vant sig att stiga upp vid 8 så går det inte så bra. 
Hade en glad & gnällande Aragon i ansiktet då jag slog upp ögonen som verkligen inte ville sova något mer så det var bara att kliva upp.
Så jag har hunnit med lite frukost och även startat en tvätt, tänkte även att dammsugaren skulle få komma fram då det är katthår vars man än går. 
Är som i en öken då det där bollarna rullar omkring (om ni förstår vad jag menar) men typ så känns det här hemma. 
Ska nog även dra en sparktur på isen med vovvarna bara det inte nu är så äckligt mycket vatten ute på Arvidsjaursjön, har ju inte hunnit fara ner något där denna vintern. 
Plus att det kanske öppnar upp min konstant täppta näsa....

Igår skrev Marcus på papper för nytt jobb så han kommer börja borra igen vilket innebär att jag får börja klara mig själv i 7 dagar varannan vecka då han kommer jobba borta. Jag som haft sån lyx att fått ha han jobbandes hemma men man vänjer sig ganska fort plus vi får sakna varandra. Jag är bara jävligt glad att han får jobba med något han brinner för. 
Sånhär gånger är jag återigen väldigt glad att jag har djuren för då är man ju aldrig själv. :) 
Detta var då en av de glädjande nyheterna vi fått denna vecka. ;)

Senare idag blir det tjejkväll med mamma och syrran så vi tänkte lyxa till det med middag på Old duck in. Längtat så sjukt mycket på att få fara dit och äta då de har så sjukt god mat där. 
Så kvällen kommer nog bli riktigt trevlig. 

Nu däremot ska jag vika ihop lite tvätt.
Hade

Gulliga & underbara Annica vad du är go. ❤️ Tack för de fina kommentarerna. ☺️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0