Torsdag

Godmorgon!
Ja jag måste ju tydligen ha blivit en morgon människa då jag inte kan sova längre än till 8.
Vaknade vid halv 7 och försökte somna om men gav upp efter ett tag, klev upp och gjorde mig nå kaffe plus tog ut voffisarna på en kall promenad.


Så nu ligger vi här i soffan och Akilles håller på att somna medan jag slurprar i mig mitt kaffe. :)
Inte ens bebis är vaken, hon/han brukar ju som börja picka på som bara den på morgonen men imorse var det lugnt. ❤️

Vill starta en tvätt men det är nog lite för tidigt för det än så får vänta lite.
Får väl helt enkelt glo lite på internet och se om man hittar något roligt.
Annars har jag inte mycket planerat idag ska nog försöka ta tag i den där garderoben och om vädret håller i sig ta en sparktur på Arvidsjaursjön.

Nu ska jag fortsätta glo på Nyhetsmorgon & dricka mitt kaffe.

Ha en bra dag! 

Annica, sluta säga att min hund är stel. 😜
Han når ju faktiskt sina bollar ibland! 



Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha! Han är så söt så :P

2014-03-20 @ 13:37:54
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0