Tisdag

Känns som det ska vara onsdag idag så denna vecka kommer gå riktigt sakta hade tisdag igår så lär väl fortsätta vara en dag före resten av denna vecka. 

Blev uppstigning kl 8 för då gav jag upp då jag inte kunde andas och fick host attacker.
 Nästäppa är nog ett av det värsta saker som finns hatar att inte kunna andas normalt och när man vaknar är det torrt som någon jäkla öken i käften. Nu får denna förkylning försvinna helt från min kropp så man orkar vara människa om dagarna. 
Bebis tar ju en hel del energi från en också men ska då till barnmorskan nästa vecka så får se om man får börja med nå järntabletter. 

När man då vaknat ganska tidigt på morgonen så har jag ju hunnit göra bort det mesta jag skulle få gjort idag så nu vet jag inte riktigt vad man skulle ha försökt roa sig med tills gubben kommer tillbaka från Boliden då även han lyckats ta sig upp i tid idag. Vill ju hitta på något då båda ändå är ledig men får glatt vänta tills han kommer hem. 

Allt kändes så himla tråkigt idag så funderar på att gå och lägga mig igen för att sova bort nå timmar. :/ 
Blääää, vad jag ogillar sånhär dagar då inget känns roligt. 

Får kanske roa mig med att kolla på möbler och bebisgrejer kanske även gör att mitt humör blir bättre sen skulle man ha försökt ta sig ut på en liten längre promenad med hundarna. 
Blir så korta promenader då man varit sjuk så både jag och hundarna behöver nog komma ut och röra på sig lite mer. :) 

Nae ska nog vila en stund för blev faktiskt riktigt trött. 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0