Tisdag

Ja då var det återigen kväll och jag ligger faktiskt redan isäng, fanns ändå inget vettigt att se på teve och ska upp för jobb imorgon så lika bra att lägga sig tidigt.
Bara hoppas på lite mer sömn inatt då jag inte riktigt lyckades somna om alls natten som var, vaknade vid 2 och låg bara och vände på mig sen så sjävklart när man väl lyckas somna ringer väckaren eller så vill katten något.
Vet inte riktigt vad katten ville inatt trodde han skulle ut men när jag ska öppna dörren var inte Kisse där utan han satt i köket och glode. 
Tror han var lite sällskapssjuk mitt i allt.

Kändes även då jag kom hem från jobbet att jag fått sova för lite, snörde i mig nå lunch sen däckade jag i soffan i 2 timmar. :)
Med andra ord blev det ingen rensning av garderoben idag men for då ut på isen och sparkade med hundarna iaf. :)
Sen passade jag på att diska lite så man slipper se den hela tiden, skönt att slippa diska så mycket i veckan då jag äter middag hos mami. :)
Så då är det rent & fräscht i köket här hemma. 

Nu blev jag faktiskt jätte trött så får väl glo lite på film tills man somnar. :)

Bjuder på en bild på Akilles!


Hade, Sov Gott & Godnatt 



Kommentarer
Postat av: Annica

Haha är han lite styv? 😜

2014-03-19 @ 06:32:09
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0