Söndag


Ja denna dagen börjar lida mot sitt slut och jag ska nog snart gå till sängs för att sova.
Det går ju inte att hålla sig vaken då man stiger upp tidigt varje morgon.
Blir det såhär automatiskt då man blir gravid att man ska vänja sig att vakna tidigt.? Jag har ju då verkligen inte varit någon morgonmänniska.! 
Vore ju toppen om det hade funkat på Marcus också då han sover som en stock konstant men det kanske kommer till han med. 

Har ju då som sagt varit en sväng till mormor idag där det bjöds på våfflor och efter vi varit där for jag ut med vovvarna och sparkade en stund. Dock så kom ju sjävklart solen fram då vi kom in igen men man kan ju inte få allt här i världen.
Har även hunnit med att tvätta ett berg av Marcus arbetskläder, fattar inte hur mycket man kan ha.!!
Men det är klart han har ju jobbat lite här & där det senare åren så för varje jobb blir det ju nya kläder som jag glatt får tvätta. :P
Ska då fortsätta mitt tvättande imorgon!
Kommer då bli en riktigt bra hemmafru i sommar. 

Måndag imorgon och ny vecka vilket känns riktigt skönt, kan inget annat göra än att längta till påsken då hela familjen är hemma plus att påsken brukar alltid vara så himla mysig. :)
Men det är ju några veckor bort så jag ska njuta av gubbens närvaro i veckan. ❤️

Nu blev jag väldigt trött så nu tänkte jag lägga mig!
Gamtant som man börjar bli. 😜

Godnatt & Sovgott!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag hade en period under graviditeten där jag var svin trött och somna tidigt och vakna tidigt men efter ett tag gick de över :)

2014-03-23 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0