Söndag

Huvva ligen vet inte om jag kommer bli människa alls idag är riktigt, riktigt trött så vill hellst bara sova!
Men hundar ska ut så det var bara att stiga upp.
Ska snart bege mig till mamma och gå ut med hennes hundar sen tror jag faktiskt jag måste vila en stund igen.
Kroppen skriker verkligen vila!!

Gick faktisk riktigt bra att köra igår och var inte ute allt för länge, parkerade bilen halv 1 och sen fort isäng. :)

Vi var ju i missen igår och äntligt fick jag en såndär ute dag som jag längtat efter, hundarna fick springa runt och leka i flera timmar. 
Jag och hjärtat hann med lite korvgrillning plus en skotertur till vithatten, de var verkligen såååå mysigt!! :D


Hade då väldigt trötta hundar som fått vara ute från 11 till ungefär 4 tiden då vi åkte hem igen. :)

Hann även förbi Annica en sväng innan jag började köra så nu har jag en massa bebis saker hos mamma som jag måste gå igenom.💕
Spännande!!! 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen iväg och ut med Figo & Svante! :)

Ha en fin söndag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0