Sådär ja!

Nu kan man pusta ut och må gott i soffan ett tag innan jag tänkte gå och lägga mig ( vilket är snart ). 
Har hunnit med att fika på samhället med mamma, syrran och Tor idag. 
Trodde Marcus hade åkt för att jobba då jag kom hem men han var kvar så fick njuta av hans närvaro en stund till innan han då åkte iväg så nu är man gräsänka igen var ju typ 1år sen sist. 
Känns faktiskt väldigt tomt då jag vet att han kommer vara borta i en vecka, är ju van vid att han iaf kommer hem på natten men inte denna gången. :/ 
Menmen jag har mina djur som gör mig sällskap och det är guldvärt. :)
Sen ska jag nog snåla mat hos mamma i veckan så man får lite sällskap och får prata av sig lite. :) 

Nu får ju denna vecka gärna gå väldigt fort så jag får hem gubben igen. :)
Tur man har lite jobb och en massa städning att roa sig med så helt syssel lös är man ju inte. :)

Imorgon blir det jobb så ska se på talang och sen tror jag faktiskt jag ska hoppa isäng för återigen känner jag mig dunder trött. 
Men jag har verkligen en livlig bebis och idag har det pickat på som bara den där inne så all min energi går nog åt till våran skrutt. ❤️

Blev väl inte så dunder intressant inlägg men skit samma. :)

Hade & godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0