Så underbart.


Shit så härligt det var att sparka idag. Det är så mysigt att vara ute då solen är påväg ner och ännu härligare att den faktiskt är uppe fortfarande. ☀️
Var då ute i 40min iaf, synd bara att gångbanorna efter vägen enbart är is så man tar sig som ingenstans men efter skoterspåren är det perfekt.
Blåste nästan inget heller så var riktigt härligt!

Har annars idag hunnit med att jobba några timmar på morgonen och sen har jag rastat dammsugaren en sväng annars har dagen varit lugn. 
Ska försöka hitta energi till att diska och laga nå middag så får se när jag får den åter för just nu vill jag bara sova. :)

Varenda gång man ställer larmet och ska upp för att jobba är man plösligt så himla trött & man vill inte alls stiga upp.
Då jag inte ska jobba duger det att vakna pigg kl 7 och att somna om är nästan omöjligt. 
Men var då inte allt för trött då jag klev upp. :)

Bebis har även börjat sparka ner mot pissblåsan så blir allt mer toabesök om nätterna men det är så mysigt att känna den lille i magen, dock får Lillfisen gärna sparka åt något annat håll än mot blåsan. 

Nu måste jag nog vila en stund så jag orkar göra något. 

Hade 


Kommentarer
Postat av: Annica

Alltså seriöst! Måste uppsöka sjukhuset! Detta inlägg fick mina ögon att tåras! Måste ju ha något hormonproblem ;-) ♡

2014-03-11 @ 19:35:54
URL: http://aannica.blogg.se
Postat av: Thea

Haha men rara Annica då, kanske du har fått ta mina gravidhormoner för jag känner typ inte av några alls. :)❤️
Jag grinade ju också till dina inlägg då du var gravid.!

2014-03-11 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0