Onsdag

Äntligen är det onsdag vet inte riktigt varför jag alltid ska älska onsdagar men nu har jag ju en anledning att älska de ännu mer för idag är vi halvvägs igenom denna graviditet. 
Jag som tyckte att man nyss väntade på att mensen skulle komma och när den aldrig kom så gjorde jag alla dessa gravtester som alla visade att jag var med barn. 
Det är så svårt att tro att man helt plötsligt ska vara med barn då det känns exakt som att mensen skulle komma i vilken sekund som hellst. Tror jag gjorde 5 tester innan det som sjunk in.
Men här sitter jag idag några veckor senare med en växande mage som en väldigt livlig bebis bor i. ❤️

 
Bilden är tagen idag och eftersom datumet blev framflyttat så blev även vi bakåt flyttad 1 vecka så nu är jag då i 
V. 20 (19+0). 

Det känns så overkligt att vi börjar ett helt nytt kapitel i vårat liv och detta år uppskattar jag verkligen, allt har som gått på räls och äntligen känns det som att turen vill vara på våran sida. :)
I måndags fick vi ju ett glädjande besked och igår kom nästa så nu väntar vi bara på ett till så vi kan pusta ut och börja planera. ;) 

Nog om det, igår var det ju fettisdag och vi körde på den gamla heliga traditionen så vi lagade brunabönor med fläsk till middag vilket är en av Marcus favoriträtter. Han blev ju sjävklart överlycklig.
Sen sjävklart en semla till efterrätt har dock inte ätit upp min ännu, Den som spar han har. :P 
Nu hade jag tänkt roa mig med något annat. 

Ha en fin onsdags eftermiddag!






















Kommentarer
Postat av: Annica

Åh känner att jag måste ta mig en tripp till Arvidsjaur så jag få kolla in gomagen! ♡ sen måst det ju vara nå fel på mig som börjar grina till dom flesta av dina inlägg! Haha. Jag är nog bara så glad för din skull!! <3

2014-03-05 @ 15:05:42
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0