Måndag

Förlåt Annica att jag inte skrivit nå på några dagar så ska väl försöka bli lite bättre. :P

Helgen har bestått av att bara ligga hemma i soffan och försökt bli frisk från denna förkylning så nu börjar den äntligen avta. Hes och lite hosta är det jag har nu så på bättringsvägen är det då iaf.
Sovit har jag inte heller fått göra har varit vaken från 4 på morgonen och försökt somna om men det har inte riktigt funka så har inte varit så mycket till människa i helgen.

Idag däremot lyckades jag få på mig lite spackel och varit ute en sväng på samhället. Lunchat med mamma, Tor och Marcus. :)
Sen fick vi ett riktigt glädjande besked så nu väntar vi bara på ett annat nu är det bara hålla ut i några dagar. 
Säger sen när jag vet säkert! :P 

Dagen har annars varit riktigt bra fått mysa med Tor och nu ikväll har vi hunnit vara förbi Matilda och Frans för att se deras underbart söta & Goa bebis, gjorde ju inte alls att jag längtar ännu mer efter våran lilla men som sagt hålla ut är det man får göra för det smäller bara till så har vi våran bebis. :) 
Halvvägs är vi faktiskt snart.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på en bra sömn inatt så jag orkar med allt som ska göras imorgon.

Hade fint! 
Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0