Måndag

Ordningen är återställd då hjärtat dök upp tidigare än väntat idag och ingen gladare än jag & hundarna.
Dock så sover han nu och lär förmodligen göra det till imorgon. :(
Fick en fin kommentar då han såg mig 
-shit vad rund du blivit! 
Jo tack jag vet, fast det ser man ju enbart som något positivt det är ju faktiskt våran bebis som blir allt större.

Annars roar jag mig med att tvätta, läsa i lite gravidböcker och ska väl snart ta tag i att laga nå middag. :)
Har även varit sugen på att beställa hem lite kläder åt mig själv & till bebis men som vanligt så ångrar jag mig och så blir det inte av men det kliar lite i shoppingfingrarna & dessutom så behöver jag lite mammakläder. 
Kanske lyckas skicka iväg någon sorts beställning ikväll.😊

Bebis har verkligen varit vild idag och det lilla pickandet man känt i någon vecka har blivit allt starkare så nu ser man magen röra sig då bebis håller igång vilket han/hon gjort hela dagen. Det är så otroligt att äntligen få uppleva denna känsla själv man har ju fått höra av andra & på syrran så kände jag ju när Tor låg och sparkade men det är så obeskrivlig känsla, man ler bara och mår så gott av att känna ens barns rörelser, man blir så varm & lycklig!! 💗
Älskade lilla liv!

Nu blev jag hungrig så ska rusa för att snöra ihop nå mat. :)

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0