Lördag

Sedär jag är fortfarande vaken och faktiskt inte allt för trött så jag passar på att mysa till en filmen som går på sjuan som heter Nu eller aldrig en riktigt bra film. :)

Den där sparkturen på isen i skymningen blev inte precis av istället blev det en snöig promenad då det började vräka ner så fort jag klev ut genom dörren men jag tog mig då ut och faktiskt var det riktigt skönt, väldigt uppfriskande också. :)
Skulle kunna gå hur länge som hellst med musik i öronen dock så hann ju sjävklart mobilen dö innan jag var hemma så fick gå och nynna för mig själv resten av vägen.
Gick de med!
Kommer mest troligt ha ganska ont i höfterna då man gick och spände dom hela tiden för att inte ramla.
Lyckades hålla mig på fötterna men höll på att lägga mig några gånger får hoppas denna snö som kommit gjort vägarna mindre halkiga.

Nu ska jag fortsätta se på filmen sen blir det ut på kvällspromenad med hundarna.

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0