Lördag

Varför måste dagarna gå så fort då gubben är hemma, imorgon åker han ju iväg igen för 1 veckas jobb. :/ 
Har typ söndags ångest redan nu.

Vi drog ju till Luleå igår med chevan riktigt härligt väder var det plus att vi tog oss både dit och tillbaka utan problem vilket jag inte riktigt trodde vi skulle göra. :P
Hittade då det jag skulle ha så jag var nöjd då vi åkte hem. :)


Vi kom hem ganska sent så jag gick typ och la mig så fort vi steg in genom dörren...
Låg en stund och kollade på lite bebis kläder, man blir ju så sugen att köpa det mesta.!!

Fick även ett riktigt roligt besked igår då min chef ringde och erbjöd mig ett litet längre vik så i 2 månader ska jag jobba på Stortorget!! :D
Börjar redan på måndag, Känns riktigt skönt att få gå efter fast schema som även är på heltid.
Sen efter det är de ju typ bara drygt 2 månader kvar tills bebis ska anlända till denna världen! ☺️

Idag blir det en sväng till missen för att vara hundvakt en liten stund så ska nog passa på att vara ute i solen medan hundarna får springa av sig lite. 
Sen efter det ska jag hinna förbi Annica som är hemma i helgen för att hälsa på henne & hämta lite bebisgrejer. ❤️
Längtar!!! 

Ikväll har jag även lovat grabbarna att vara chaffis på chevan, vet dock inte om jag tagit mig vatten över huvudet då jag knappt orkar vara vaken till 11 om dagarna!
Men jag får helt enkelt försöka bita ihop plus att jag har ju som bara varit hemma varenda helg så att få vara med ut är nog bara nyttigt.! 
Försökte dock sova lite längre idag men Marcus vaknade vid 7 & jag lyckades dra mig till 8 så blir nog att tvär sova en stund i eftermiddag! 

Nae nu ska jag försöka packa ihop hundar & pojkvän så vi tar oss iväg någon gång. 

Hade fint idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0