Lite bättre!

Humöret är lite bättre än tidigare behövde kanske en kopp kaffe för att piggna till lite. 
Men denna lördag kunde ju ändå fått vara lite roligare, Marcus har firmafest så han lämnade jag på Lappis för ett tag sen så denna kvällen kommer att spenderas själv i soffan med hundarna & netflix.
Han lär nog få en rolig kväll och lär vara i riktigt fint skick då han kommer hem inatt. Suck! 

Annars så ligger jag, kisse och Akilles i soffan för att vila lite, ska väl försöka dra mig till mamma snart för att rasta Figo & Svante sen om jag orkar tänkte jag ta en sparktur på isen med mina pojkar, är så mysigt då skymningen börjar komma men får se om jag har energi till de. :)


Man måste som prioritera sin ork just nu då jag är som en zombie för det mesta Lilla krabaten där inne tar verkligen all energi men det är faktiskt helt okej så länge hon/han mår bra så är jag nöjd. 

Nae nu ska jag dricka lite kaffe och sen traska iväg till mamma. :)

Hade fint! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0