Jävligt bitter

Suger så jävulst mycket att Marcus åkt iväg för att jobba igen. Typiskt att det även skulle bli sommartid just denna dagen också så dagen har gått otroligt fort.
Är så jobbigt då han måste åka söndagar!!
Men då kommer han ju då hem nästa söndag och inte måndag men ändå hur ska man någonsin vänja sig vid detta. 😪
Sitter då och tröst äter jordgubbar som faktiskt fick mig på lite bättre humör.

Ska snart gå och fixa en ansiktsmask sen ska hundarna ut och efter de tänkte jag gå och lägga mig!
Blir ju jobb imorgon så då får jag ju även se hur jag ska jobba framöver. :) 
Ska bli spännande.

 
Bamse kom på att han skulle leka med presentpappret medan jag skulle försöka slå in ett paket till Tor.
Sen då jag ska he på snöre så ligger Akilles helt plösligt och tuggar på det!
Så att försöka göra saker här hemma är inte alltid så lätt med dessa galna djur.
Men blicken på katten fick mig att skratta väldigt mycket. 

Tor fyller ju faktiskt 1år imorgon, när blev han så stor?? 
Tiden går så otroligt fort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0