Hej & håå

Blev en tidig morgon idag också, kl 7 tyckte Akilles vi skulle stiga upp så istället för att försöka somna om och lyssna på hans gnäll så steg jag upp. 
Nu väntar jag på att mamma ska bli klar så ska vi dra en sväng till mormor. :)
Hinner man mysa lite med Leia innan de far hem.

Igår spenderade vi förmiddagen hos syrran, var ute och lekte med barnen & fikade på gamlaprästgården.
Efter jag varit där ett tag så for jag hem för en sparktur med hundarna.
Vädret var ju verkligen på topp hela dagen så det var skönt med en ute dag.
Nästa vinter ska Marcus få fixa en skoter och pulka det är något men helt plösligt ska sakna väldigt mycket.
Men det ser ju så mysigt ut att bara fara ut och grilla. :)

Sen på eftermiddagen blev det go middag och lite teve tittande hos mamma innan jag vek in årorna och for hem.
Så denna helgen har varit riktigt bra skönt att man haft något att roa sig med hela dagarna. :)
Men tycker faktiskt det är ganska skönt att den snart även är över så hjärtat kan komma hem.
Men imorgon dyker han upp igen. :)

Nu ska jag glo på Nyhetsmorgon! 
Ha en fin söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0