Godmorgon

Redan är det tisdag vilket är riktigt härligt kan jag tycka.
Sitter och dricker lite kaffe medan jag tittar lite på Nyhetsmorgon. :)

Ska snart traska iväg till jobbet och nu är det bara ta på sig täckisar då kylan valt att komma tillbaka, man är ju så verkligen inte van vid den då man fått vara bortskämd med lite mildare grader i några veckor. 
Men man ska ju inte klaga då solen faktiskt är framme. :)
Fick ett sms av Marcus inatt att han frös väldigt mycket då de hade -28 så led lite med han då man själv låg under ett varmt täcke. :P

Efter jag jobbat hade jag tänkt försöka rensa ut lite kläder i min garderob för just nu ser det ut som ett bombnedslag och jag hittar verkligen inga kläder. 

Nae nu ska jag borsta gaddarna och sen bege mig.

Ha en fin tisdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0