Goddag!

Här har det stått stil i några dagar men jag har passat på att vara med gubben varenda lediga tid jag haft. :)

I tisdags efter jag sluta jobba blev jag så sugen på att grilla, den viljan fick jag igenom så på våffeldagen blev det grillat istället. :) 
Var inte helt fel det heller. 

Älskar då solen skiner hel dagarna då gräset & asfalten börjar komma fram. Helt underbart plus att det är så härligt att vara ute någon timme på förmiddagen med barnen & även vara ute med hundarna. 
Det hettar lite i ansiktet idag så får nog försöka undvika att ha ansiktet i solen allt för mycket. :)

Igår jobbade jag några timmar på förmiddagen och sen blev det samhället med mamma, mormor & moster. :)
Perfekt då gubben var och körde testbil, efter han slutat så for vi ut en sväng med chevan och hälsade på en av hans gamla jobbarkompis som har skaffat sig en till bullterrier så fick fara dit och mysa med den lilla valpen. 
Man glömmer verkligen hur små de varit så både jag och Marcus blev väldigt sugen på en till. :)
Men det får vänta tills våran bebis kommit och blivit lite större.!

Annars har jag bara tagit de lugnt så idag hade jag tänkt försöka hinna städa lite så är det gjort innan helgen. :)
Först & främst ska jag glo i lite tidningar för att se om jag hittar nå att shoppa då Marcus ville ta chevan till stan imorgon. 
Passar perfekt så kan man rusa in på hm för att köpa lite nödvändiga saker då det växer lite här & där på en. ;)
Tur jag inte skickade iväg en beställning i måndags om vi ändå ska till stan. 

Nu ska jag dricka kaffe & fortsätta glo på allt jag vill köpa. :)

Ha en unerbar dag i solen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0