Fredag

Ja vad ska man säga, varför skulle det komma så sjukt mycket snö inatt?
Varför kan inte våran hyresvärd ha skottat gården så man slipper plumsa i en massa snö!!
Bläää, men man ska inte klaga fast jag vill ha vår & sommar. :)
Men det kommer det med, Storgatan var då plogad så det gick fint att gå därefter. 

Kom just in från en liten promenad med hundarna och ska snart dressa om och bege mig till mamma för där finns nämligen Leia med familj.
Så vi ska ta en promenad till syrran och sen ta en fika på gamlaprästgården. :) 

Lyckades faktiskt städa ut både min och lite av gubbens garderob igår så en hel sopsäck med kläder som ska bort fick jag ihop. :)
Nu är det som jag ska ha kvar ihopvikt och fint sorterat så man kanske hittar sig nå kläder nu. 
Sen passade jag på att vila lite till en film innan jag for och mötte upp syrran & Tor på Konsum så var med de hela eftermiddagen igår. :)


Igår då jag rensa garderoben började Akilles skälla mot denna dör så förstod att jag råkat stänga in katten, när jag öppnar dörren så har kisse klättrat upp på några kläder som hänger innan för dörren och sjävklart så klättra han upp dit innan jag lyckades få tag på han. Fick hämta en stol och plocka ner han. :P
Man blir som så chockad då det hänger en katt på dörren då man öppnar den. 
Dessa djur!!

Skönt att det även är fredag och helg för jag börjar faktiskt sakna gubben ganska mycket. 
Men det är bara att hålla ut i några dagar till.

Nu ska jag snöra in linserna och fara till mami.
Hoppas ni får en fin fredag. 

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0