Ett skämt!!

Jag åkte på magsjuka inatt!!!
Jävligt irriterande för varenda gång jag ska få jobba längre perioder blir jag sjuk! Vad är det som är fel???

Vakna inatt av att jag fick väldigt ont i magen, sjävklart fick jag kraftigt panik för jag trodde jag höll på att förlora våran bebis!
Men eftersom jag började spy som en galning kort efter de så slutade jag oroa mig & tillslut slutade även magen att göra ont! 
Tack och lov.
Bebis sparkade då på som vanligt imorse vilket gjorde mig mer lugn. 
Man blir ju så jävulst orolig då det kommer så plösligt!

Tur mamma är ledig idag så hon fick komma med allt som är bra mot magsjuka så har fått i mig lite skorpor och håller tummarna att jag inte behöver spy mer så jag kan jobba på onsdag. 
Tur Marcus är borta och jobbar så han slipper åka dit också..

Sen missar jag självklart Tors kalas ikväll!!!
Får helt enkelt köpa nå tårta till veckan och gratta han då istället! 

Denna vecka och även snart denna nya månad kunde ju fått börja bättre och inte som något aprilskämt.

Nu sova!

Hoppas ni får en bättre måndag. 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0